TIBN (Technisch Installatiebureau Nederland), ontstaan in 1973, groeide van werktuigbouwkundig installateur naar totaal technisch dienstverlener. Met focus op B2B-klanten zoals culturele centra (Museum Volkenkunde of het Muiderslot) en kantoorpanden (Vrije Universiteit), streven ze naar duurzame oplossingen voor een gezonde leefomgeving. Gevestigd in Maarsbergen en Zoetermeer, geloven ze in langdurige samenwerkingen en duurzame relaties met klanten en teamleden.
Bij TIBN verzorgt ons team, met betrokkenheid van Joost Lansink (strategie) en Timo Paus (Digital Guide) vanuit Innomads, een reis door het digitale landschap op het gebied van Social Media Advertising via LinkedIn Ads en Search Engine Advertising (SEA) via Google Ads. Net zoals nomaden die hun route plannen op basis van de veranderende omgeving, begrijpen wij het belang van Social Media Advertising om onze doelgroep op te sporen en producten of diensten gericht te promoten. LinkedIn biedt een effectieve ruimte voor het bereiken van zakelijke doelgroepen. Met SEA gaan we verder dan alleen zichtbaar zijn; onze advertenties verschijnen boven en onder organische zoekresultaten. Google Ads fungeren als onze begeleiders, waardoor de zichtbaarheid van TIBN groeit. In slechts twee weken zijn de advertenties meer dan 10.000 keer vertoond, met 350 klikken en een indrukwekkende Click-Through Rate (CTR) van 3,5%.
Innomads speelt ook een rol in het vormgeven van plannen voor de nieuwe website van TIBN. In samenwerking met Clevermellow hebben we de lancering begin 2024 voltooid. In overleg met TIBN verkennen we gezamenlijk doelen, visie en terreinen zoals design, gebruikerservaring en functionaliteit. Ons doel is eenvoudigweg dit: de nieuwe website moet als een gastvrij oord dienen voor onze doelgroep. Een plek waar ze zich onopvallend thuis voelen, met een subtiel verbeterde online presentatie en gebruikerservaring, als een weloverwogen pad op een onvergetelijke reis.